Tomi Wirtanen nimitetty Pauligin Kahvin markkinointijohtajaksi

25.6.2018

Pauligin Kahvi-liiketoiminnan johtoryhmän jäseneksi ja markkinointijohtajaksi on nimitetty 16.8.2018 alkaen KTM Tomi Wirtanen. Hän on viime vuosina toiminut menestyksekkäästi markkinoinnin avainrooleissa muun muassa Elisalla ja Suomen McDonald’silla ja ennen sitä hänellä on kokemusta mainostoimistotyöstä.

”Olemme tyytyväisiä saadessamme Tomin tiimiimme. Hänellä on kattava osaaminen koko markkinoinnin kentästä ja vahvojen brändien strategisesta johtamisesta. Me Pauligilla katsomme uteliaasti tulevaisuuteen ja haluamme vastata kuluttajien muuttuviin kahvitarpeisiin sekä kehittää koko kahvimarkkinaa. Tässä markkinointi tuleekin olemaan keskeisessä roolissa uusien konseptien suunnittelussa ja lanseerauksessa sekä vahvojen brändien edelleen kehittämisessä”, Pauligin Kahvi-liiketoiminnan toimitusjohtaja Lenita Ingelin kertoo.

”Odotan innolla, että pääsen aloittamaan markkinointijohtajana Pauligilla, joka on tänä päivänä yli 140 vuotias suomalainen, mutta erittäin kansainvälisesti sekä ketterästi toimiva perheyritys”, Pauligin Kahvi-liiketoiminnan markkinointijohtajana 16.8.2018 aloittava Tomi Wirtanen sanoo ja jatkaa:

”Päiväni ei käynnisty kunnolla ilman kahvia ja odotan innolla, että pääsen oppimaan lisää kahvin maailmasta sekä kehittämään ikonisia kahvibrändejä kotimaassa ja johtamaan markkinointia kaikilla Pauligin kansainvälisillä markkina-alueilla.”