Hannu Laakso nimitetty Pauligin Kahvin markkinointijohtajaksi

29.5.2017

Paulig-konsernin Kahvi-divisioonan johtoryhmän jäseneksi ja markkinointijohtajaksi on nimitetty KTM Hannu Laakso. Hän on toiminut erilaisissa markkinoinnin johtotehtävissä yli viidentoista vuoden ajan, muun muassa MTV:llä, Elisa Oyj:llä, McDonald’silla ja Olvilla. Markkinoinnin esimiestehtävien lisäksi Hannu on johtanut kansainvälisen IUM-mediatoimistoketjun Suomen toimintoja reilun viiden vuoden ajan.

”Hannulla on vahva ja monipuolinen osaaminen markkinoinnista ja sen strategisesta johtamisesta. Maailmanmatkaajana hän on tottunut etsimään uusia makuja ja tuo sitä kautta varmasti myös uusia piristäviä ajatuksia toimintaamme ja myöhemmin kuluttajillekin koettavaksi”, Pauligin Kahvi-divisioonan toimitusjohtaja Elisa Markula kertoo.

”Kahvi on suunnattoman kiehtova asia niin aistinvaraisen arvioinnin kuin markkinoinnin ja bisneksen näkökulmasta. Kahviin liittyy myös paljon kuluttajakäyttäytymisen näkökulmia, joita kohtaan tunnen massiivista uteliaisuutta. On hienoa päästä oppimaan lisää kahvin maailmasta ja ennen kaikkea tehdä töitä kansainvälisessä Pauligin perheyrityksessä laadukkaiden ja rakastettujen kahvibrändien parissa”, Pauligin Kahvi-divisioonan markkinointijohtaja Hannu Laakso sanoo.