Virtuaaliviestinnän aikana aidot kohtaamiset täydentävät viestin

20.12.2016

Brändit kilpailevat tänä päivänä kuluttajien huomiosta monissa eri kanavissa – ja on tärkeää olla läsnä siellä missä kuluttajatkin ovat, eli enenevässä määrin verkossa ja somessa. Kuitenkaan tarve todellisille kohtaamisille ei ole kadonnut.

Avasimme lokakuussa uuden kahvitalomme ja mikropaahtimon Paulig Kulman Kluuviin. Samalla kun kahvitalon avaaminen keskustaan oli paluu juurillemme, se oli myös meille uudenlainen askel kohti kahvinystäviä. Näin virtuaaliviestinnän aikana halusimme luoda uuden konkreettisen kanavan vuoropuheluun kahvinjuojien kanssa. Nyt saamme kuulla, ymmärtää ja täydentää paremmin tietomme siitä mitä ajatuksia, odotuksia ja toiveita Pauligiin kohdistuu.

Paulig Kulman katon alla kiteytyy kaikki tekemisemme ja sanomisemme: aina kahvin alkuperästä ja paahdosta vahvaan baristaosaamiseen ja kouluttamiseen asti. Kahvi on raaka-aineena niin ainutlaatuinen ja hieno, että haluamme kertoa sen tarinan ja matkan pavusta kuppiin ihan jokaiselle. Vaikka kahvi on monelle suomalaiselle osa arkipäivän rutiineja, sen ainutlaatuisuutta ei saa unohtaa. Työskentely kahvin - hienon ja herkän raaka-aineen - markkinoinnin parissa on asia, josta olen ylpeä joka päivä.

Minulle yksi vastuullisen markkinoinnin aspekti on rohkeus asettaa kuluttajat etusijalle – silloinkin kun se tarkoittaa askelta tuntemattomaan. Missä ja miten sinä haluat kohdata meidät? Kerro meille! 

Terveisin,

Karri Kauppila

Markkinointijohtaja

Paulig-konsernin Kahviliiketoiminta