Näin lähetät tuotenäytteen Kuluttajapalveluun

13.6.2017

”Sinä päivänä, kun laadusta aletaan tinkiä, voidaan tehtaan portit sulkea.” – Gustav Paulig

Pauligilla uskotaan jatkuvaan kehitykseen ja virheistä oppimiseen. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja näytteitä mahdollisista tuotevirheistä, jotta voimme tutkia niitä. Tahdomme kehittää toimintaamme ja tuotteitamme kuluttajia kuunnellen.

 

Jos olet tyytymätön ostamaasi Pauligin tuotteeseen, lähetä se meille tutkittavaksi:

Asiakaspalautus 603234

Paulig Kuluttajapalvelu

PL 15, 00981 Helsinki

 

Mikäli nurkista löytyy pyörimästä vanhoja pahvilaatikoita tai kirjekuoria, niitä voi ja kannattaakin uusiokäyttää tuotepalautuksen pakkaamisessa. Tässä muutamia vinkkejä näytteen pakkaamiseen ja lähettämiseen:

 

  • Sulje kahvipakkaus tiiviisti teipillä tai kuminauhalla, ettei se vuoda pakettiin.
  • Tutkimuksiin tarvitaan vähintään 200g kahvia sen alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Jos sinulta löytyy myös avaamaton paketti samalla päiväyksellä, lähetä mielellään sekin.
  • Laita mukaan selvitys palautuksen syystä sekä yhteystietosi. Vaivannäkösi palkitaan!
  • Kirjoita pakkaukseen ”Asiakaspalautus 603234”, jolloin lähettäminen on sinulle maksutonta.

 

Vastaamme sinulle kirjallisesti muutaman viikon kuluessa ja hyvitämme vaivannäkösi Pauligin tuotepaketilla.

Mikäli haluat ottaa yhteyttä Kuluttajapalveluun jonkun muun asian tiimoilta, täytä lomake verkkosivuillamme!

Uusimmat kahvi-uutiset suoraan sähköpostiisi.

Back to top